Xəbərlər

Kənd təsərrüfatı və İqtisadiyyat fənn birləşməsi komissiyasının müəllimi tələbələrə Naxçıvan Muxtar Respublikasının 100 illik yubileyi ilə əlaqədar Naxçıvan Qala Tarix-Memarlıq Muzeyində açıq dərs keçirmişdir.

Slide 1
Slide 2

Kənd təsərrüfatı və İqtisadiyyat fənn birləşməsi komissiyasının müəllimi tələbələrə Naxçıvan Muxtar Respublikasının 100 illik yubileyi ilə əlaqədar Naxçıvan Qala Tarix-Memarlıq Muzeyində açıq dərs keçirmişdir.

21 noyabr 2024-cü il tarixində Naxçıvan Dövlət Universitetinin nəzdində Naxçıvan Dövlət Texniki Kollecinin Kənd təsərrüfatı və İqtisadiyyat fənn birləşməsi komissiyasının müəllimi tələbələrə Naxçıvan Muxtar Respublikasının 100 illik yubileyi ilə əlaqədar Naxçıvan Qala Tarix-Memarlıq Muzeyində açıq dərs keçirmişdir. Bu açıq dərs, Naxçıvan Muxtar Respublikasının 100 illik yubileyinin qeyd edilməsi məqsədilə təşkil olunmuş və həmin dövrün tarixi, mədəniyyəti, inkişafı barədə ətraflı məlumat verilməsi məqsədi daşımışdır.

Dərs zamanı müəllim, tələbələrə Naxçıvan Muxtar Respublikasının yaranma tarixi, müstəqilliyinin əldə edilməsi və bu müddət ərzində əldə olunan mühüm nailiyyətlər barədə geniş məlumatlar vermişdir. Muzeyin eksponatları vasitəsilə tələbələr Naxçıvanın tarixi inkişaf mərhələləri ilə daha yaxından tanış olmuşlar. Eyni zamanda, muzeyin sərgilədiyi qədim əşyalar, arxeoloji tapıntılar, sənətkarlıq nümunələri və memarlıq abidələri tələbələrə Naxçıvanın zəngin mədəni irsini dərindən anlamağa imkan yaratmışdır.

Tələbələr muzeyin müxtəlif bölmələrindəki eksponatları incələyərək, Naxçıvanın mədəni və tarixi əhəmiyyətini, həmçinin bu ərazinin qədim dövrlərdən bəri strateji və iqtisadi cəhətdən nə qədər əhəmiyyətli olduğunu görmüşlər. Muzeyin tədris məqsədli açıq dərs üçün seçilməsi, tələbələrin yerli tarix və mədəniyyətlə bağlı məlumatlarını genişləndirməyə, eyni zamanda bu sahədə tədrisin daha maraqlı və əhatəli olmasına şərait yaratmışdır.

Açıq dərs zamanı müəllim, Naxçıvan Muxtar Respublikasının müasir inkişafı və onun iqtisadi, sosial və mədəni sahələrdəki əhəmiyyətli addımları haqqında da ətraflı məlumat verib. Tələbələr bu dərs vasitəsilə yalnız nəzəri biliklərlə deyil, həm də praktiki təcrübələrlə zənginləşmişlər. Muzeyin açıq dərs kimi seçilməsi, tələbələrin tarixi və mədəniyyəti birbaşa yerində öyrənməsinə şərait yaratmış və onların bu barədə daha geniş perspektivlər qazanmasına səbəb olmuşdur.